Sunday, April 1, 2007

L'objectiu, el client i l'audiència de la nostra narrativa

Després de pensar-ho bé, hem decidit fer alguns canvis en la nostra història interactiva. Si et semblen bé, ens posarem a treballar el missatge.
Fins aviat! Marta Clotet i Núria Sales.



Amb aquesta narrativa interactiva volem promocionar el parc d’atraccions del Tibidabo.
Aquest parc va patir una llarga crisi econòmica i al gener del 2000 va sortir a subhasta. L’Ajuntament de Barcelona el va comprar i des de fa set anys n’és el propietari legítim. Per tant, el client hipotètic pel qual treballarem serà l’Ajuntament de Barcelona el qual necessita donar una millor rendibilitat a aquest centre d’oci. De fet, són moltes les qualitats que té: bona situació geogràfica, vistes de la ciutat excepcionals, entorn natural, amplia extensió de terreny... Només cal donar-les a conèixer. I és aquí on la narrativa interactiva juga el seu paper més important.
Aquest projecte interactiu ofereix a l’Ajuntament la oportunitat de canviar la cara apàtica del parc, crear una imatge d’ell més divertida i moderna. Aquesta idea que es podria fer arribar als infants a través d’una mascota especial, com han fet altres parcs temàtics: Disneyland Paris, Port Aventura, Terra Mítica, etc.
Tenim pensat que vagi destinada als infants, des dels més petits fins als preadolescents.
Volem fer una narrativa on els nens/es puguin viatjar per dins el parc, explorant i descobrir els diferents enigmes i sorpreses que té amagats. Ells han de poder gaudir d’una història interactiva, lúdica i divulgativa del Tibidabo.
L’objectiu és que aquests nens/es no en tinguin prou amb passejar-se pel parc des de l’ordinador de casa seva i demanin als pares visitar-lo personalment.

1 comment:

Eva Dominguez said...

Molt bé. Tireu endavant.